Temple & Flora


Date: 2007-07-26 Time: 19:00:51
Kategori: Smink { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

När jag ändå var runt i sminkdiskarna på Åhlens igår passade jag på att ta en närmare titt på Make Up Stores kollektioner som är på tapeten just nu.

image351

Temple är den som gjorde mig mest överraskad, föga inspirerande som den är på PR-bilderna. Men åh, vilka fina produkter! Särskilt eyedusten som ingick i kollektionen men som jag inte kan komma ihåg namnet på. (Make Up Store borde ha med sina olika kollektioner och vilka färger som ingår på sin hemsida...) Vill ha! Jag tror att hela kollektionen kan vara fin, både till vardags och med lite extra glitter till party.

image352

Flora överraskade inte så mycket, redan på bilden ser den ju helt underbar ut. Fina färger som, även om de är rätt neutrala, ändå ger ett starkt intryck. Efter att ha testat färgerna (mamma ställde snällt upp som provdocka) märkte jag att de går lätt att variera och man kan själv välja intensitet i rätt stor grad. Kan tänka mig en hel del av ögonskuggorna härifrån med. Plus ett exotic body butter, men det är en annan historia!

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0