REA v 26


Date: 2007-07-01 Time: 19:10:22
Kategori: Fyndtips { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Från Rubias blogg fick jag en toppenidé, nämligen att publicera ett återkommande tema med tips om de bästa kapen varje vecka, på olika sajters reasidor. Hennes handlar såklart om mode medan min kommer att handla om diverse skönhetsprylar. Varje söndag kommer ett nytt inlägg med fyndtips, hoppas ni tycker om det!

image341

♦ Nagellack från Essie i olika sommarfärger
♦ After sun mousse från Oriflame, perfekt i semestertider!
♦ Ögonskuggsduo från Laura Paige
♦ Ögonkräm från Oriflame - ett bra kap för alla över 25 eller som har puffiga, trötta ögon
♦ Sminketui från Eleven

Kommentarer
LipGloss Bitch

Vilken jättebra idé tjejen! Kommer följa detta med spänning :) Vet inte om det bara är hos mig, men jag har väldigt svårt att se texten med prisuppgifter du har vid produkterna i bilden. Kan du "feta" framöver eller skriva dem i punktlistan oxå så vore det super. Vill ju inte missa några kap ju :)

2007-07-01 21:37:04
http://lipglossbitch.se
Beauty Princess

LipGloss Bitch: Självklart fixar jag det till nästa gång! Kul att du gillar idén.

2007-07-02 07:57:42

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0