Compeed - Anti Blister Stick


Date: 2007-07-10 Time: 18:19:31
Kategori: Hudvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

image345

Compeed är ett märke som gör fot- och sårvårdsprodukter och det finns ungefär 30 olika sorters lindrande produkter att prova. Senast i linjen är Anti Blister Stick, ett stick som motverkar och förebygger skavsår och blåsor genom att det sätts på innan man tar på nya eller hårda skor på de ställen där man vet att man brukar få sår. Det ska bara strykas på och är sedan osynligt, istället för synliga skavsårsplåster och liknande. Finns att köpa hos Åhléns.

Jag tycker att det låter perfekt och det ska bli intressant att se om det fungerar som Compeed lovar. Ett paket med ett stift är på väg till mig i posten, så jag lovar att berätta mer så fort jag testat. Finns många "jobbiga" skor som behöver gås in där hemma.

Nu ska jag tillbaks till sängen och boken i föräldrarnas gästrum :O) Aah, semester!

Kommentarer
Makeupstuff

Coolt. Det har kommit till Sverige nu alltså? Varifrån fick du ditt stift?

2007-07-10 18:29:17
http://makeupstuff.blogspot.com/
Beauty Princess

Makeupstuff: Jag får mitt av PR-ansvarig för Compeed :)

2007-07-10 18:42:50
Estelle

Compeed är bäst!

2007-07-12 16:28:53
http://estelles.blogg.se/
Beauty Princess

Estelle: Vad skoj, nu ska det bli ännu roligare att testa. Har du provat stiftet eller några andra produkter?

2007-07-19 22:18:48

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0