Evolution of Colour - Lips


Date: 2007-02-08 Time: 18:40:44
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

35761-290Åh, kan man annat än bli kär i den här paletten från Laura Mercier? Fyra olika nyanser av läppglans (fast lite mer krämiga) som enligt skaparen skall hjälpa en på traven när man ska gå från dagsmake till kvällssminkning. Jag börjar mer och mer gilla färg på läpparna, det är snyggt - har dock inte vant mig vid de starkaste än, men nyansblandningen Peach Petal som ni kan titta på här  (går tyvärr inte att spara bild) skulle vara perfekt för att blanda nyanser. Den 2:a från vänster - persikofärgen - passar nog utmärkt på dagen!

Kommentarer
Linda - Sjuktbra.blogg.se

galet snygg upplägg :) blir jättesugen

2007-02-08 19:35:10
http://sjuktbra.blogg.se
Mia

Den är KANON!! Jag vet, jag har den. Tycker att den är precis som du beskriver den.

2007-02-09 15:03:57
http://modemossen.blogg.se
Beauty Princess

Linda: Jag med!

Mia: Åh, vad avundsjuk jag blir.. vill också =)

2007-02-11 17:43:35

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0