Din Stil v 10 - Veckans tema


Date: 2007-02-26 Time: 20:31:22
Kategori: Din Stil { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Den senaste veckan har jag fått både en förfrågan om att tipsa om bra deodoranter och en önskan om att ta upp Din Stil igen. Anledningen till att jag inte har kört det på ett tag är att idéerna har tagit slut för teman, så tipsa gärna om vad ni skulle vilja läsa om kommande veckor.

Hur som helst blir veckans tema Bästa deodorant och jag tycker det ska bli kul att läsa om era favoriter. Jag ska fundera ut vilken som är min absoluta favorit medans ni förhoppningsvis skickar in många bra tips! Senast 22:00 den 6 mars skulle jag vilja ha bidragen skickade till [email protected].

Kommentarer
Lilli

Jag måste säga att Nivea pearl and beauty är en kanon bra deodorant! den håller hela dagen!
Ett exempel, jag hade varit ute och joggat en tidig morgon och tog på deon på morronen. Sen på eftermiddagen ca 4 luktade det fortfarande underbart!
puss hej

2007-05-23 21:07:54
Beauty Princess

Lilli: Jag gillar också den, dock tycker jag att den luktar lite starkt och kan ta över parfymen en aning.

2007-06-01 21:06:44

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0