40th Anniversary Kit


Date: 2007-08-02 Time: 11:57:01
Kategori: Hudvård { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

image358För alla er som gillar Dr Hauschka. Eftersom märket fyller 40 år under 2007 firar de med ett speciellt Anniversary Kit innehållande de 3 produkter som har varit mest populära under alla år. I en guldask ryms rengöringscreme, ansiktsvatten och rosencreme, dessutom har de alla sin ursprungliga design från 1967. Hur sött som helst.

Och så måste jag bara berätta nåt skoj som hände mig igår.. när jag som bäst sitter inne på gymmet och kör kommer en äldre man fram till mig, ler och säger: "här har vi en stark tjej" - haha, jag tycker det är så roligt när folk är sociala på träningen. Vi är alldeles för få tjejer som tränar styrka.. var är ni alla starka tjejer? :O)

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0