Pink Grapefruit


Date: 2007-04-02 Time: 20:52:16
Kategori: Hudvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Body Shops nya serie hudvårdsprodukter - Pink grapefruit - lockar väldigt just nu. När jag var på shoppingtur förra helgen tog jag en sväng om BS och provluktade och Mums, vad den luktar gott - väldigt fräscht och helt enkelt lagom. Generellt är produkter från Body Shop väldigt bra enligt mig och jag skulle mycket väl kunna tänka mig en ny body scrub, som jag verkligen behöver just nu, med den nya lukten. En body butter i samma serie skulle ju bara vara grädde på moset, men det behöver jag inte, inte egentligen :P

image310
För den som är medlem är det dessutom dubbla poäng nu på onsdag och torsdag. Gör mig inte alls mer sugen...

Kommentarer
LipGloss Bitch

jag kan lova dig att de är precis lika härliga som de verkar! doften är perfekt, och kvaliteten är som alltid toppen när det handlar om de här produkterna. Jag har kroppsmöret och duschgelen, perfekt att pigga upp sig med trötta mornar. Så det är bara att ge sig ut o shoppa nu :)

2007-04-02 21:09:00
http://lipglossbitch.webblogg.se
Red Head

Och vem behöver någonting EGENTLIGEN??! ;)

2007-04-03 11:48:34
http://redheadreport.blogg.se
Beauty Princess

LipGloss Bitch: Åh, nu blev jag ännu mer sugen. Får nog bli att ge mig själv en present i helgen =)

Red Head: Ja, det är klart, hihi. =P

2007-04-03 16:40:51
I nöd och lust

HahahHAHa.. nu ser jag det här inlägget!! Tur att smaken är som baken. Jag tyckte den var hemsk!


Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0