Beauty Place - 1 år!


Date: 2006-11-23 Time: 22:25:43
Kategori: Allmänt { 11 Kommentarer }
______________________________________________________

Idag fyller bloggen 1 år! Jag började blogga mest för att jag kände att det kunde vara kul att skriva om något jag är så intresserad av och samtidigt få tips av andra. Efter några dagar blev jag "upptäckt" av en annan bloggerska och efter det har läsarantalet legat högre än vad jag trodde från början varje dag.

Tack så mycket för att ni läser allihop, jag blir alltid lika glad av kommentarer och tips på bra grejer!


Jag är nyss hemkommen från en 9-dagars tripp till USA och ska försöka ta mig i säng för att jobba imorgon, men imorgon kommer mer info om mina shoppingfynd från LA och San Fransisco.

Kommentarer
Annika

Din blogg är superfin, grattis på ettårsdagen! :D Ååååh, jag längtar verkligen till L.A., ska dit den 26e decdember... Har du något bra shoppingtips därifrån?

2006-11-23 22:52:13
http://beautifulones.blogg.se
Ida

Grattis bloggen! Är också nyligen hemkommen från L.A och San Fransisco och Las Vegas, så härligt! Hoppas du hade det kanon!

2006-11-24 10:29:47
http://glamourbyida.webblogg.se
Li

Grattis!

2006-11-24 12:17:52
Goddess

Grattis i efterskott!!! Keep up the good work!
Och välkommen hem....

2006-11-24 16:39:59
http://goddessess.blogspot.com
Beauty Princess

Annika: Tackar så mycket =) Sephora är en klar hit, dit måste du! Det finns lite överallt i LA, kolla in på hemsidan så hittar du adresser.

Ida: Nämen då var vi ju där samtidigt =) Jag hade det underbart, längtar redan tillbaks. Du då?

Li: Tack!

Goddess: Och tack för att du läser...

2006-11-24 20:52:42
Ida

Ja, jag hade det också HELT underbart, längtar också tillbaka mycket! Vart bodde du i L.A resp. San Fransisco?

2006-11-25 00:15:01
http://glamourbyida.webblogg.se
Beauty Princess

Ida: Jag bodde hos sambons släkt, hans bror jobbar i Silicon Valley, strax utanför SF och faster&farbror i LA. Sen bodde vi på ett hotell som jag inte kommer ihåg namnet på över en natt i SF.

2006-11-25 14:37:20
Mari

Är inte smink shoppingen i USA underbar?! Önskar att vi hade Sephora här i Sverige. I höstas var jag till NY, SF, LA, San Diego o LV.
P.S. Gillar din blogg. Hoppas att du fortsätter att blogga lääänge! Ha det bra!

2006-12-01 11:46:11
Beauty Princess

Mari: Helt fantastisk! Åh, vad roligt att åka till så många städer, jag vill verkligen tillbaks igen. Vad kul att du gillar bloggen, det värmer att höra =D

2006-12-01 16:24:20
Mari

Nästa gång du åker till USA så borde du åka till San Diego. Gillade San Diego och New York bäst faktiskt. Fast LA och SF var ju inte helt fel heller. =D
Ett annat tips är att få en gratis makeover av en makeup artist. Jättekul! De visar gärna produkterna och gör en makeover på ställen som MAC m.fl. Helt gratis till skillnad mot här (FACE sthlm och MUS). Fick en gratis makeover där borta, det var superkul och något man kommer att minnas länge. =)

2006-12-02 17:11:56
Beauty Princess

Mari: Åh, inte locka mig.. jag vill åka tillbaks nuu! :P Oj, gratismakeoverna måste jag ha missat helt... får hålla ögonen öppna nästa gång helt enkelt. Tack för tipset!

2006-12-06 11:02:27

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0