Archipelago


Date: 2006-11-01 Time: 18:08:56
Kategori: Hudvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Min utomordentliga handkräm från Body Shop tog slut häromdagen (använder den flera gånger om dagen nu när det är så kallt) och samma dag fick jag nyhetsbrev från Blush. Blev otroligt sugen på Archipelagos Pomegranate Hand Creme, 259 kronor men är den bra tycker jag den kan vara värd det. Doftar tydligen underbart och är proppfylld med vårdande ämnen. Jag har ju en dum (eller kanske inte) ovana att alltid vilja prova nytt och hoppas på att det finns något ÄNNU bättre än det jag har provat. Jag är väldigt nöjd med min Almond hand rescue treatment från BS (som jag inte kan hitta någon info om på hemsidan, säg inte att de tagit ur den från sortimentet) så för er som inte har provat är det väl värt att prova!

archipelago
Någon som provat?

Kommentarer
Mamma C

Inte just den men jag har provat och recenserat deras mango and sugar créme for hands, mkt bra!

2006-11-01 20:10:26
http://livingbycw.blogsome.com/
Bjooti

Nej, de har inte tagit den ur sortimentet - det är bara den svenska hemsidan som är rätt sopig. Den finns fortfarande.

2006-11-01 20:13:32
http://bjooti.net
Ivana

Jag blir så kär i förpackningen!

2006-11-02 10:01:21
http://pimpgizmo.blogspot.com
Beauty Princess

Mamma C: Aha, det ska jag kolla in. Tack för tipset!
Bjooti: Åh, vilken tur!!!
Ivana: Jag håller med, riktigt fin och lyxig.

2006-11-03 22:07:59

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0