Accessora-utförsäljning


Date: 2006-11-26 Time: 18:52:46
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Det är inte så väldigt ofta jag längtar efter att bo i någon storstad men just nu känns det lite tråkigt att jag inte bor i Stockholm. Nästa vecka börjar nämligen Accessoras utförsäljning som håller på i 3 dagar, på Arbetargatan 29. Minst 30% och upp till 80% på grejer från 06-kollektioner... Så ni som bor i huvudstaden kan väl passa på att njuta av rean för mig med?

PS: På hemsidan finns också lite erbjudanden, men inte så många.

Kommentarer
Jessica

Kul att du gillade klännningen! Har tittat på den flera gånger men inte kommit mig för att köpa den. Men idag slog jag till. Priset var rikigt bra också, 350kr.

Ja, ja visst hade det varit skönt att bo i Stockholm emellanåt. Men samtidigt är jag rädd att man mest hade blivit stressad av att bo där *ler*. Men med tanke på alla nice butiker så gärna!

Ha en fin kväll!

Beauty Princess

Jessica: Åh, det var ett bra pris. Man ska väl passa på nu med klänningar när det är lite för kallt att använda, då blir det lite billigare. Ja, usch för att bo där permanent - men alltid kul att shoppa i större städer =)

2006-12-01 16:25:43

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0