Lite blandat


Date: 2006-03-14 Time: 19:33:49
Kategori: Din Stil { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Påminner om att ikväll är sista dagen för att skicka in ditt bidrag till veckans Din Stil, så skicka in ett mail innan klockan 22:00 ikväll för att vara med. Veckans tema är "Mitt favoritrouge", så plita ner några rader om detta, gärna tillsammans med en bild och skicka till [email protected] ikväll, om du inte gjort det redan! =)

För övrigt är det mycket på gång just nu och det är därför det är lite tyst i min blogg för tillfället. Ledsen för det men jag lovar att skärpa mig redan från och med imorgon kväll med bland annat 2 recensioner, Din Stil, en shoppingguide och lite nyheter i skönhetsvärlden. Blev en sjuk dag igår för min del så då låg jag utslagen och idag och imorgon är jag företagsvärd på våra arbetsmarknadsdagar så det är fullspäckade dagar från 7 till 18 ungefär och sedan skall man ta sig hem också. Men imorgon kväll är jag alltså tillbaks på bloggen igen! Håll ut tills dess :)


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0