Din Stil - Veckans tema, inför v13


Date: 2006-03-23 Time: 21:42:05
Kategori: Din Stil { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag tackar och bugar, som man säger, för förra veckans bidrag till Din Stil. Inför nästa vecka blir jag än en gång inspirerad av Frida och väljer temat "Mitt bästa skönhetsknep". Detta kan innebära allt ifrån favoritprodukt till att dricka mycket vatten, kort och gott; DITT bästa tips för att se tip top och snygg ut!

Skicka era bidrag senast tisdag 28/3 klockan 22:00 till [email protected] med några rader om ert skönhetsknep. Om ni vill ha länk så är det som vanligt helt ok att skriva er bloggsida/hemsida längst ner i mailet så länkar jag :) Mail away!

Kommentarer
Tinisen

Hej! Jag har bloggat om det. Vill du ändå att jag mailar över det? Eller går det lika bra för dig att kopiera det jag skrivit?

2006-03-25 10:46:32
http://tinisen.blogg.se
Beauty Princess

Tinisen: Jag kan kopiera, inga problem =) Kul att jag kan inspirera!

2006-03-26 00:05:39
http://beautyplace.blogg.se
Tinisen

Okej, varsågod :-) Ja, det är så trevligt så. Ha en bra dag!

2006-03-27 08:03:15
http://tinisen.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0