Din Stil, vecka 11


Date: 2006-03-15 Time: 19:47:51
Kategori: Din Stil { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Den här veckan efterlyste jag era bästa rouge-tips och har fått dessa svar av er som skickat in:

SJT tycker att "Mina favoritrouge är Posh från Make Up Store och Orgasm från NARS. Posh är super till vardags, ger verkligen ett lyft. Orgasm behöver det väl inte många ord nu för tiden. Mitt är givet vid varje festligt tilfälle."

Anne-Marie skriver i sitt mail "Väldigt länge använde jag ett gammalt, för mörkt puder som rouge (!), men när jag tröttnat på det gick jag på jakt efter ett riktigt. Jag använder nu Niveas Stay Real Blush, färgen Shades of Coffee som snyggt markerar kindbenen. Lagom för varje dag, men fungerar även för fest om man tar på lite extra. Prisvärt också!"

Kicki berättar att "Jag var länge skeptisk till Nars Orgasm, men jag gillar det mer och mer. Möjligen kunde de ha dragit ned på skimmereffekten, men nyansen är fin."

Jag har MACs powder blush som personlig favorit, den är enkel att variera i intensitet och passar bra både till vardags och fest. Just nu använder jag färgen Blushbaby men vet redan att det i födelsedagspresent om 2 veckor kommer en i färgen Harmony också. Jippii!

ds11


Kommentarer
modeamatören

använder också MUS rouge

2006-03-15 22:07:31
http://modeamator.webblogg.se/
Anonym

En fråga som inte alls har med rouge att göra men men.... tänkte testa Doves nya summer glow... men den kan man väl itne ha i ansiktet eller? Ska man ha bronzingpuder då eller för annars är man ju helt vit i ansiktet men inte på kroppen? Dum fråga kanske... Tacksam för svar.

2006-03-15 22:25:08
frida

Jag tycker om "din stil inläggen". Synd att det inte är så många som skickar in. Skäms lite att jag inte bidragit, en det ska det bli ändring på nu! Från och med nu lovar jag att skicka in mitt bidrag varje vecka!! Tema för nästa veka kan kanske vara bästa nagellacket? eller bästa foundationen för respektive hudtyp? Vore också kul med ett bästa "skönhetsknepet". Nåja lovar iaf att bidraga mer!

2006-03-16 06:39:16
Tinisen

Hej, hittade till din blogg via nyligen.se. Ser nu att vi använder samma rouge. Posh är helt undebar. Att fortsätta läsa din blogg är för mig givet ;-)

2006-03-16 10:50:18
http://tinisen.blogg.se/
Beauty Princess

---: Nej, vad jag förstår så skall man inte använda den här i ansiktet, oftast, men inte alltid, är kroppslotion för fet för ansiktet. Bronzingpuder är ett jättebra förslag för att matcha hudtonen, eller att sätta dig med ansiktet i solen redan nu när den börjar titta fram, då hinner ju det bli lite brunare än kroppen.
Frida: Tack för förslagen, kommer använda dem alla! Ska bli kul att läsa om dina favoriter inför nästa veckas Din Stil.
Tinisen: Ska genast kolla in Posh-färgen =) Välkommen tillbaks, vad roligt att du tycker om bloggen!!

2006-03-16 17:52:09
http://beautyplace.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0