Vill ha... Dermanord


Date: 2006-06-12 Time: 21:41:20
Kategori: Hudvård { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag har en jobbig period med pyttelite pengar att använda och just nu blir det därför ett provexemplar av Lancômes rengöring som får duga eftersom min Dermalogica - Ultracalming cleanser är slut. Egentligen skulle jag vilja ha Dermanords produkter, efter att ha fått prova dem under min ansiktsbehandling. Av en av er läsare fick jag reda på att Dermanord även fungerade kanon i det långa loppet, men jag vill ha fler tips, om ni har provat. Vad tycker ni? Mest sugen är jag på:

- Foaming Facial Wash &
- Raspberry and Aloe Freshener


35761-201

Kommentarer
Cicci

Jag är också jätteintresserad av Dermanord, ska nog kolla på det nu i veckan! En av mina läsare kunde iaf rekommendera deras solskydd och hos ytligheter finns det länkar med flera som har provat. Jag tror att du kan prova att söka på ordet dermanord på ytligheter-sidan! Hoppas det kan hjälpa lite, om du köper så får du skriva sen vad du tycker :)!

2006-06-12 22:21:01
http://ciccicicci.webblogg.se
Beauty Princess

Cicci: Visst verkar de bra? Ska kolla in Ytligheter.. tack för tipset!

2006-06-14 20:41:14
Erika

Varför vill du hellre ha dermanord än dermmalogica? är U.C.C-rengöringen från Dermal. inte bra? Jag har haft dermanord men nej.., inte bra.. =/

2006-06-21 18:43:09
Beauty Princess

Erika: Jag har svårt att hålla mig till en produkt, vill alltid testa nytt, så det är nog mest därför.

2006-06-29 08:57:16
Nilla

Jag gillar Dermanord! Har använt i stort sett bara deras produkter i tre år nu.

2006-09-09 21:28:52
http://tankebubblor.blogg.se/
Beauty Princess

Nilla: Vad har du för hudtyp och vilka av deras produkter använder du? *nyfiken*

2006-09-09 23:41:10

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0