The devil wears prada


Date: 2006-06-16 Time: 23:41:55
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Boken som "alla" verkar tycka om men som jag ännu inte har läst (trots att jag är lite av en bokmal), The devil wears prada har nyligen gjorts till film och har amerikansk premiär 30 juni. Hos Sephora (som jag tycker borde öppna filial i Sverige) finns tips om hur du får till den rätta "devil-looken".

35761-206
Bild lånad från Sephora

Röda läppar är svårt att bära upp, tycker jag, men kan vara riktigt fint på den som passar i det. Med risk för att få många emot mig tycker jag att Victoria Beckham är superfin i rött läppstift. Hur som helst älskar jag get-the-look reportage, så att hitta sådana är alltid inspirerande.

Kommentarer
Sorbonne

Jag tycker inte Posh passar i röda läppar, men det är för att hon är så BUS:ad :) Jag tycker man ska vara blek för att klara röda läppar, annars blir det lätt trashigt. Om hon hade sin naturliga färg skulle hon säger se jättebra ut i rööt :)

2006-06-17 17:57:46
http://sorbonne.blogg.se
Alice

Jo, kan hålla med sorbonne på den punkten ;)

2006-06-22 11:59:48
http://alicepeearla.blogg.se
Kajsa

Jag har varit i New York den senaste veckan. Sephora är AMAZING. Dem hade Devil wears Prada kampanj. Riktigt fint smink hade dem plockat ihop. Riktigt så man blir sugen på att kunna bära upp röda läppar :P

2006-06-22 18:44:18
Beauty Princess

Sorbonne: Jag tycker nog tvärtom, kontrasten blir så stor om man är blek med röda läppar, men smaken är som baken =)
Kajsa: Åh, jag vill också åka till New York och shoppa!! =D

2006-06-29 08:55:33

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0