Sale!!!


Date: 2006-06-29 Time: 21:13:32
Kategori: Blandat { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Ååh, nu börjar snart sommarrean på The Body Shop också! Grejer upp till 70 % rabatt har de och kör igång den 3 juli. Gissa om jag är sugen på att gå dit och fynda.. de som läser någorlunda regelbundet vet nog att jag älskar BS grejer. Om inte annat kan man lagra upp med favoriterna. Ja, det blir nog en runda förbi där på måndag.

duschgelebronzingbodybutter

Några av mina Body Shop-favoriter

För övrigt återställde jag blogginställningarna idag, så nu fungerar hela högersidan igen med länkar och arkiv. Har ju varit borta ett tag och jag har inte tagit mig för att fixa till det men idag fick jag ett kraftryck.


Kommentarer
Sandra

Det är härligt med rea :)

Ser förresten att du har en länk till min gamla bloggadress.
Jag bloggar här nu /Sjt :)

2006-06-30 00:22:58
http://partdeux.blogg.se
Goddess

De har ju massor av goda duschcremer.Men..men ....bebis vill inte komma ut så jag lär missa den rean. Har ju inte BS i närheten heller, närmsta Linköping? tror jag...

2006-06-30 12:39:54
http://goddessess.blogspot.com/
Ruth

Är det rea i alla butiker i hela Sverige? Kan inte hitta nån information på hemsidan?

2006-07-02 10:53:53
Linda

inte så mkt roligt på rean :( men blev en jordgubbs-skrubb, vitamin e ansiktstvätt o en grisen-i-säcken påse (innehöll: schampo, mousse, en aromaolja o en brilliance powder, helt ok på 29 kr :)

2006-07-03 21:15:35
Beauty Princess

Sandra: Ojdå, ska ändra!
Goddess: Det kan du nog söka efter på hemsidan. Lycka till med bebis =D
Ruth: De som jag har varit förbi i gbg och borås har, så jag tror att alla har rea.
Linda: Nej, inte när jag kollade heller, bara lite duschcremer. Jag vill också ha en grisen-i-säcken-påse!

2006-07-09 16:17:29

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0