Recension av Philosophy Kiss Me Lipbalm


Date: 2006-06-18 Time: 13:54:28
Kategori: Recensioner { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

"Melt into lips at least twice a day, begin saying really nice things to someone you love and don't forget to kiss!"

Jag gillar Philosophys "grej" - att ha små visdomsord på varje produkt och fiffiga namn på de mesta grejerna. Förutom det gillar jag Kiss me läppbalsam för den gör vad den ska och lite mer därtill. När jag använde Kiss Me första gången blev jag lite skraj, läppbalsamet (Pink-varianten) innehåller nämligen menthol så det blir en aningens kallt om läpparna och vet man inte om att det ska vara så kan det bli lite nervöst. =) Nu har jag alltid med Kiss Me i väskan, jag tycker om att det är ett läppbalsam som dessutom ger glans och lite, lite färg om läpparna. Även om jag har torra läppar så behöver jag inte se tråkig och osminkad ut alltså. Philosophys läppbalsam återfuktar fint och jag tycker att läpparna känns mjukare 10 minuter efter jag har haft på det på mina. Läppbalsamet finns i 3 olika utföranden - Kiss Me, Kiss Me Pink och Kiss Me Red och kostar 115 kronor hos Cow Parfymeri.

kiss me

Betyg: BBBB

Kommentarer
Goddess

Menthol är skönt att ha på läpparna när det är varmt ute.

2006-06-18 17:29:37
http://goddessess.blogspot.com/
Mimo

Supersött!

2006-06-18 19:49:28
http://mimostyle.webblogg.se
cherrybop

Verkar härligt!

Ett tips: Spara bilderna som du vill ladda upp på bloggen på skrivbordet först. Då blir det bättre skärpa och de försvinner inte från bloggen. Gjorde själv det misstaget förut... :/

2006-06-18 23:48:09
http://cherrybop.blogspot.com/
Name

Bra att du gillade presenten då! =)

2006-06-19 15:03:26
http://name.sprayblog.se
Linda

ger den mkt färg på läpparna el?

2006-06-19 17:36:00
Beauty Princess

Goddess: Håller jag med om!
Cherrybop: Hur menar du då? De brukar inte försvinna för mig eller har det varit några problem för dig som läser =S
Name: Självklart, det vet du!
Linda: Inte så mycket, mest glans med pytte pigment.

2006-06-19 18:12:09
Alice

Jag hade det lila - skönaste lukten och smaken, med det försvann bara ;(. Sedan hade jag även parfymen Amazing Grace (jätte gullig dikt på!) men det tappade jag i marken. Haha, philosophy verkar inte vilja ha mig som ägare ;)

2006-06-22 11:48:15
http://alicepeearla.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0