Dr Hauschka & Pilgrim


Date: 2006-06-15 Time: 14:00:50
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Igår fick jag mina premier för att jag börjat prenumerera på Glamour; ett läppglans från Dr Hauschka och ett par söta örhängen från Pilgrim. Läppglanset är rosatonat och ser fint ut, ska prova det imorgon till jobbet tänkte jag. Idag sitter jag hemma med en dunderförkylning och imorse hade jag feber så jag är sjukskriven men hoppas kunna gå till jobbet imorgon i alla fall. Tillbaks till vila i soffan och min kopp te. Om några timmar kommer nästa tema till Din Stil och senare kanske även en ny recension =)

Kommentarer
Goddess

Vad tycker du om tidningen? Är den bra. Och jag älskar pilgrim, fick ett halsband av mina kompisar när jag fyllde år för ett par veckor sedan, det matchade mina örhängen jag fick av sambon när jag hade namnsdag- ibland har man tur att folk lyssnat på vad man tycker om ;P

2006-06-15 14:10:18
http://goddessess.blogspot.com/
Beauty Princess

Goddess: Jag tycker tidningen är bra, den har dessutom blivit bättre och bättre från första numret till nuvarande. Tycker också att de bästa presenterna är de som man inte själv kommer ihåg att man önskar sig men som någon snappat upp när man sagt det =)

2006-06-15 15:54:36

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0