Din Stil - Veckans tema inför v25


Date: 2006-06-15 Time: 16:02:12
Kategori: Din Stil { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Inför nästa veckas Din Stil blir jag en aning självisk och vill gärna veta vilken som är din favorit som handkräm? Min från Body Shop håller på att ta slut, den gillar jag men ombytlig som jag är vill jag såklart prova något nytt. Därför ser jag fram emot massor av bra tips på vad ni har provat och tycker är oslagbart!

Skicka in ditt tips till mig på [email protected] senast 22:00, nästa tisdag den 20 juni, så är du gullig. Jag länkar gärna om du har en egen blogg eller hemsida.

Kommentarer
Katarina

Jag lämnar min kommentar lite anonymt (är en aning blyg). Jag gillar apotekets Oliv-serie. Deras handcreme doftar gott lagom svagt och krämen går in bra utan kladd. Har även precis börjat på en tub Dr Hauschkas handcreme, men mitt första intryck är att den luktar för starkt och inte särskilt gott...
:-)
Katarina

2006-06-16 12:46:23
Sara S

Hemp Handprotector från Bodyshop. Den bästa jag någonsing provat och jag har provat det mesta.

2006-06-16 15:33:47
http://soderstjerna.blogg.se
SandieSandra

Skriver mitt svar här.

Atrix från apoteket (kanske finns på andra ställen också, dock inte där jag bor)

Den är super och ett plus för doften

2006-06-17 00:21:00
http://sandiesandra.blogspot.com/
SandieSandra

Kostar endast 35 kr, ska köpa en ny imorgon då den snart är slut. Känns inte tungt att köpa en ny då priset är så bra

2006-06-17 00:21:46
http://sandiesandra.blogspot.com/
SandieSandra

Blir ett 3:e inlägg, det är 100 ml i tuben för den som undrar

2006-06-17 00:22:35
http://sandiesandra.blogspot.com/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0