Dan före dan...


Date: 2006-06-11 Time: 17:26:12
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Imorgon börjar jag jobba, det ska bli kul och spännande, lite annorlunda ansvarsområde sedan förra året, när jag sommarjobbade där. "Dan före dan" har jag suttit på tåg i 4 timmar och har nu precis ätit middag med föräldrarna, så det blev en vardagsmake för min del idag:

- MAC concealer
- Lancôme L'extreme mascara
- Isa Dora terracottapuder
- Lancôme Star Gloss på läpparna

Älskar verkligen mitt terracottapuder, det fungerar bra och jag har märkt att det blir oftare och oftare som jag sveper på lite över kindben, näsa och panna för att se sådär lagom solbränd ut och få till lite snygga skuggor. Det rekommenderar jag verkligen, en mer utförlig recension kommer i dagarna! =)

Kommentarer
frida

Vilket terecotta pud använder du? Är det dem i de stora doserna & i såfall vilken färg(nr)?

Är på jakt efter ett som inte är allt för glittrigt & ger en naturlig lyster. Tips?

2006-06-12 07:42:36
Sara S

Ja, vilket från Isadora använder du?????

2006-06-12 11:18:38
http://soderstjerna.blogg.se
Beauty Princess

Frida: Jag använder Isa Doras terracottapuder nummer 44. Det är i en mindre dosa än de stora sommarvarianterna. Mitt är lite glitter i, men de andra färgerna på både terracotta- och bronzingpuder från Isa Dora är rätt matta och ger en lätt solbränd look. Jag rekommenderar dem starkt! Min kompis använder MACs bronzing och älskar den med, så då har du lite att kolla in iaf. =)

2006-06-12 21:46:47

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0