Nytt från Urban Decay


Date: 2006-07-28 Time: 10:28:00
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

När jag surfade runt för att leta bilder till gårdagens Din Stil hittade jag den här nyheten från Urban Decay som verkade smart. Ultraglide lip gloss kombinerar fördelarna med läppglans med de från läppstiftet - glans och härlig konsistens men även snyggt pigment med mycket färg. Gör också läpparna mjuka, om man ska tro tillverkarna själva och innehåller vitamin E. Det gör mitt läppbalsam från Body Shop med och jag tycker det gör skillnad. Alla glans har olika dofter, känns lite barnsligt dock med colalukt eller sockerkakelukt. Men men, värre kan det vara. Jag gillar färgen Lust!

ultraglide
Bild från Urban Decay

Kommentarer
Li

Det där lät ju underbart! Jag är en sucker för allt som ska smaka/lukta som godsaker.

2006-07-28 22:31:39
Christin

Okej bra tips :) Jag gillar att det är en pensel. Isadora har ett bra gloss med pensel med: shiny lip laquer.

2006-07-31 19:58:09
http://christinsshopping.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0