Recension av Lux Shower Gel Glowing Touch


Date: 2006-01-05 Time: 18:22:27
Kategori: Recensioner { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Under jullovet har jag rest runt en hel del, hem till västra sidan av Sverigen igen och upp i fjällen. Tog hur som helst med mig min nya Lux tvål - Gel Glowing Touch som jag hade fått gratis från en kupong i Hennes. Jag hade rätt höga förväntningar på den, den luktade härligt och jag gillar skimmer så jag tyckte det skulle bli kul att vara lite guldigt skimrande även till vardags.

lux

Tyvärr blev jag negativt överraskad av Lux nya tvål, den luktar gott och gör vad den ska men mycket mer är det inte tyvärr. Det är i stort sett omöjligt att få upp ett lödder, som jag tycker en tvål ska ge, hur mycket vatten man än har på kroppen och händerna. Dessutom ser jag inte en enda liten skymt av det där skimret när jag kliver ut ur duschen, det syns i gelen men inte efteråt. Nej, den här tvålen kan jag vara utan, den tvättar rent men det är allt och med min vilja att ha lyx i vardagen gör Lux Glowing Touch inget!

Betyg: BB

Kommentarer
name

Jag har också denna i min ägo och tycker exakt som dig, den är inte mer än en tvål. Shimmer, jasså, vart då?!

2006-01-05 22:04:03
Susanna

BÄSTA duschcremen är lätt de underbart fruktiga från Body Shop! Ny rear de den lite billigare serien Juice it-spring o köp!

2006-01-05 22:34:54
http://fashionistas.blogg.se
Beauty Princess

Name: Exakt, tråkigt när man har förväntat sig shimmer :(
Susanna: Jag ÄLSKAR Body Shop, de figurerar flitigt tidigare i bloggen. Rea? Åååh... inte locka mig, jag har inte mycket kronor över den här månaden.

2006-01-06 00:10:32

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0