Potentiell all-round-produkt?


Date: 2006-01-08 Time: 16:23:55
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Mrs H hittade jag Dr Lipp Original Nipple Cream, en läppförstorare som fungerar vårdande på samma gång. Produkten har en salvliknande konsistens och användes från början av kvinnor som ammade för att återfukta, lite annorlunda. Den här kan jag tänka mig att prova som all-round-produkt, eftersom jag tyvärr tycker att 8 Hour Cream luktar för mycket för min smak.
 
drlipp


Kommentarer
shopoholiclight

det är så BRA med såna allround-krämer.

2006-01-08 16:52:23
http://shopoholiclight.blogg.se
Beauty Princess

Shopoholiclight: Verkligen, måste hitta en som jag gillar först bara :S

2006-01-08 17:43:30

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0