Extra volume!


Date: 2006-01-24 Time: 17:18:27
Kategori: Hårvård { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

"Ett innovativt riktat munstycke hjälper dig att lättare spraya den finfördelade sprayen direkt mot hårrötterna, vilket är utgångspunkten för vågad volym."

Visst låter det bra? Jag har varit nyfiken på den här produkten ända sedan reklamen med det stora fingret började visas. Jag behöver en volymprodukt som man applicerar vid hårbotten istället för över håret och Sunsilk är ju inte farligt dyrt så kanske ska jag prova? Någon annan som har bra tips på volymprodukt (mousse eller spray) som appliceras vid hårrötterna utan att tynga ner eller ge ett "fett-hår-look"?




Kommentarer
name

Jag har denna produkt i min ägo, men du känner ju mig och vet hur mitt hår är. Det äter stylingprodukter! Jag tycker dock denna ger lite av den volym jag eftersträvar, du får dock fixa och trixa fram benorna med kam, men det kan det vara värt! Testa, den är ju trots allt inte så dyr som vissa andra produkter på marknaden.

2006-01-24 17:25:30
Beauty Princess

Name: Ja, du använder ju en del produkter för håret så du borde ju veta =) Jag är ju så lat när det gäller håret men, som sagt, den kostar ju inte så mycket.. ska nog prova!

2006-01-24 17:32:47
Anna

privat så tycker jag den inte funkar alls bra, garnier fructis är mycket bättre, ger mer och stabilare volym, snyggare dessutom

2006-01-24 18:06:46
http://Aletna.blogg.se
Sara S

När det gäller stylingprodukter väljer jag oftast frisörmärken. Jag har mycket tjockt hår med grova hårstrån, det kan vara anledningen till att andra stylingprodukter aldrig funkar på mig.

Jag kan tipsa om en spray från Sebastian som heter Switch Craft. Det är en fiber-skum-spray som de kategoriserar som "changing spray". Dyr, så klart, men om sunsilk inte funkar så kan du kolla vad frisörer har att erbjuda.

2006-01-24 19:36:45
http://soderstjerna.blogg.se
Beauty Princess

Anna: Ok, då ska jag kika på Fructis också innan jag köper.

Sara S: Jag brukar ofta välja frisörmärken till schampoo och dylikt också men är väldigt dålig på att ta mig för att styla håret, sätter upp det alltför ofta istället. Men tack så mycket för tipset, jag ska titta på Switch Craft. =)

2006-01-24 21:20:55
Anna J

köp inte sunsilkt volym-hårspray. det hjälper inte för fem öre.

2006-01-24 22:18:18
name

Sunsilk spray hjälper på det sättet att den funkar som en vanlig spray, egentligen. Det finns ingen skillnad om man jämför. Jag använder mig bara av Osis eftersom jag verkligen looove deras hårprodukter.

2006-01-25 08:45:51

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0