Eleven shopping


Date: 2006-01-20 Time: 13:09:23
Kategori: Blandat { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

Efter att ha krupit ner i soffan med tända ljus och en Hennes-tidning igår hittade jag en annons om nätshopping och upptäckte då Eleven, som säljer skönhetsprodukter från massor av märken - vad sägs om Too Faced, Urban Decay, Dessert Beauty och LipFusion. Priserna är ungefär samma som hos andra nätshoppar men märkena är massor! Betalningsalternativen är också bra, de tar kort, faktura, förskottsbetalning och postförskott. Har inte sett så många blogga om sidan, någon som har shoppat härifrån någongång? 

Jag blev lite smått sugen på en krämögonskugga från Urban Decay, jag har två av deras puderskuggor och älskar dem, de är högpigmenterade och sitter super! Tval ansiktsmask, choklad verkar inte fel alls heller. Pengar på onsdag...



Kommentarer
Sofia.T

Jag har handlat från eleven två ggr och är jättenöjd. Varorna kom fort och det var inget krångel med betalning eller så.

2006-01-21 15:35:23
Susanna

takc för tipset!

2006-01-21 22:49:45
http://fashionistas.blogg.se
Beauty Princess

Sofia T: Vad bra, då vågar jag nog också snart =)
Susanna: Det var så lite så!

2006-01-21 23:19:03
Lisa

Tack! Nu vet jag äntligen vart jag skall handla Dessert Beauty....... :)

2006-01-22 14:46:25
http://lisamuhrer.blogg.se
Beauty Princess

Lisa: Vad härligt!

2006-01-22 14:52:21
Tina

Beställde förra veckan, penslar i jättesmidigt fodral/sminkväska, och dessert beauty läppglans. Fick det häromdan, och nu har jag redan beställt mer, bl a chokladmasken. Ringde dit också och ville höra om de får in mer Benefitsprodukter, och fick prata med en supertrevlig man, som tipsade om allt möjligt (chokladmasken var jättebra, den gick han och tog lite av hela dagarna, den är jättehärlig!, sa han :-) )Han berättade att de försöker ta in så många märken som möjligt, och gärna tog emot önskemål och tips från kunder. Han var verkligen serviceminded :-)

2006-01-25 17:34:41
Beauty Princess

Tina: Vad härligt att höra om företag som är serviceminded, jag älskar sådant! Du får gärna rapportera mer om chokladmasken och vad du tyckte, för den är jag riktigt nyfiken på!

2006-01-25 20:21:21

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0