Bling bling till budgetpris


Date: 2006-02-16 Time: 17:38:10
Kategori: Hudvård { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Söta vännen ropade till sig mig på Åhlens idag efter att ha provat lite av deras Body Lotion med skimmer i och vilken effekt! Såg riktigt snyggt ut och jag kan bara tänka mig vad fint det skulle vara på smått solbrända armar och ben, när våren kanske snart vill titta fram och man kan sitta i linne ute igen. Lotionen var från deras egen serie (tror det var Å, men hjälp mig gärna), men det finns ingen info om den på hemsidan, så tyvärr kan jag inte hitta exakt namn och bild. Priset var i alla fall härliga 50 kronor för en rätt stor flaska, så för er som är sugna på något nytt men endast har en liten plånbok så här veckan före löning, kila iväg och spana in! Den här kommer i alla fall jag köpa när min Body Butter Blueberry är slut.

Kommentarer
pära

Japp, den är från Å! Supersnygg, och tokbillig. Ger bättre resultat än Niveas pure energy.

2006-02-16 20:50:39
http://pistage.webblogg.se
name

Då är det kanske värt att köpa den, tyckte att effekten var väldigt synbar redan inne i butiken, så jag blev impad. Finns många shimmer lotion's som inte håller vad de lovar nämligen.

2006-02-16 22:58:28
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Pära: Aah, tack för hjälpen!
Name: Jag tycker verkligen det, blev ju sugen direkt när du visade idag ju! =)

2006-02-16 23:08:42
frida

Den är underbar & fick en hel del komplimanger för mina shimmrande bruna ben i sommras (tack vare den lilla mirakeltuben) Dessutom luktar den helt underbart. En riktig budget knockout!

2006-02-17 10:08:20
Beauty Princess

Frida: Jag kan tänka mig det, skimret såg jättesnyggt ut när det provades igår!

2006-02-17 13:35:19

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0