Din Stil - Veckans tema inför v 52


Date: 2006-12-19 Time: 17:56:50
Kategori: Din Stil { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

Sist jag ville ha tips till Din Stil kom det inte in ett enda bidrag och sedan har jag varit oinspirerad, men nu tycker jag det är dags att köra igång igen med temat. Istället för på onsdagar kommer jag nu dock att skriva ihop Din stil på lördagar, för då har jag lite mer tid att trixa med bilder och sånt.

Veckans tema, inför nästa lördag, är i alla fall "Bästa body scrub" - jag hoppas på att tomten kommer med en till mig men vill ha tips i alla fall på vilken som är er absoluta favorit. Maila in till mig på [email protected] eller lämna en kommentar med ditt bidrag. Senast 12:00 på lördag 30/12 vill jag ha tipsen.


Kommentarer
Ida

Min favotit (av de jag testat) är L´oréal exfotonic med AHA. AHA sägs vara bra mot röda knottror man lätt kan få på överarmarna och på mig fungerar den!

2006-12-19 18:27:33
http://glamourbyida.webblogg.se
Prinsesse Vil Ikke

Jeg er enig i at L'Oreal Exfotonic er den beste bodyscruben.

2006-12-20 20:37:57
http://vilikkes.blogspot.com
Angie

Jag gillar Victoria secrets garden-serie som är mild mot huden, men ger bra effekt, men på topplistan ligger även Senorita Margarita Hot Salt Scrub från Philosophy.

2006-12-23 17:01:00
Goddess

Jag önskar God jul!!

2006-12-23 21:01:34
http://goddessess.blogspot.com
Beauty Princess

Goddess: Detsamma!!!

2006-12-25 16:46:00
Hanna

Jag fullkomligt ÄLSKAR "Spa Aqua Peeling" från Yves Rocher. Jag brukar inte alls gilla deras produkter men den här gör verkligen underverk!

2006-12-26 18:18:03
Goddess

Behöver tips så jag kommer att läsa. Min favorit var mangoskrubben från Oriflame, men den finns inte längre...buuhu...

2006-12-28 20:25:52
http://goddessess.blogspot.com

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0