Vill ha några fler...


Date: 2006-08-15 Time: 15:09:30
Kategori: Din Stil { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

... bidrag till Din stil för den här veckan om ni har tid och lust. Veckans tema är Bästa fuktighetskräm och då menar jag främst för ansiktet. Det börjar ju närma sig kallare tider nu (synd men tänk på det snygga höstmodet) och då behöver de flesta lite mer fukt för den känsliga huden i ansiktet så jag tänkte att det kunde vara bra med tips.

Skicka gärna ett mail med din favorit till [email protected] innan 16 imorgon.

Kommentarer
Linda

Vad menade du med pingar?

2006-08-15 15:32:16
http://blackandwhite.webblogg.se
Linda

Du kanske menar blogupdate? Jag har försökt lägga in länken, men det går inte...

2006-08-15 16:14:12
http://blackandwhite.webblogg.se
Beauty Princess

Linda: På Nyligen.se kan man gå in under "Pinga din blogg" och skriva in sin bloggs namn när man har uppdaterat den (sk pinga) för att de som läser den ofta ska kunna se snabbt att ett nytt inlägg har gjorts och slippa gå in och titta på bloggen med jämna mellanrum. På nyligen.se kan man även skapa en favoritlista med de bloggar man läser ofta och se när de uppdateras. Kommer inte ihåg om man måste registrera bloggen, men jag tror inte det. Börja gärna, så jag kan lägga till er blogg på min favoritlista =)

2006-08-15 16:30:51
Linda

Så, nu har jag gjort det! Tack för att läser vår blogg! =)

2006-08-15 17:35:08
Beauty Princess

Linda: Så bra och tack själv!

2006-08-16 10:22:22

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0