Vill ha från HQ Hair


Date: 2006-08-16 Time: 09:13:47
Kategori: Smink { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Det skulle inte förvåna mig om en beställning till HQ Hair skickas iväg när jag får min första månadslön för denna sommarn om en dryg vecka. Vill nämligen klicka hem detta:

- Bad Gal lash mascara från Benefit ser snygg (svart flaska med rosa text, härlig blandning) ut och jag är ju inte vidare nöjd med min mascara just nu. Ger volym och borsten ser bra ut. Kanske är det dags att satsa på en mascara från ett märke som inte finns i butikerna? £14,50 blir väl ungefär 200 kronor men är den bra är det värt det, tycker jag.

- Också från Benefit är Benetint rouge på flaska som fungerar som läppglans också. Ser väldig enkelt ut och praktiskt för att få plats i även en liten handväska - på krogen eller till eftermiddagen på jobbet när man börjar se lite glåmig ut. Jag har velat ha krämrouge länge och det här kan nog fungera lika bra.


Kommentarer
Li

Benetint funkar inte som läppGLANS. Den ger färg på läpparna men ingen glans. Det är ju inte heller ett krämrouge utan mer flytande rouge.
Ville bara klargöra det så att du inte blir besviken om du köper.

2006-08-16 11:16:50
Beauty Princess

Li: Jo det var det jag menade med att det här kan fungera lika bra som ett krämrouge iom att det inte är i puderform. =)

2006-08-16 12:23:34
Linda

Benetint är jättebra tycker jag. Vill bara säga att det är som färgat vatten i en nagellacksflaska med borste och allt. Det ger en naturlig rodnad som sitter kvar.

2006-08-16 12:48:15
Linda

mascaran är superbra :) lika stor borste som diorshow

2006-08-16 15:39:34
MissTina

gillar också mascaran. Lycka till!

2006-08-16 16:35:13
Tinna

Åh, mascaran kan ju vara värt att pröva efter dessa lovord. Tack för tipset =)

2006-08-17 16:38:19
http://tinnalove.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0