Stay young


Date: 2006-08-23 Time: 08:37:28
Kategori: Hudvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Något av det första på kroppen som brukar börja visa ålderstecken är ju händerna, så egentligen känns det rätt naturligt med Biotherms nya handkräm Anti Spot som ska skydda händerna mot ålderstecken och mörka fläckar. Ett plus är att den stärker naglarna också. Så för er som letar ny handkräm kanske detta kan vara ett alternativ, lika bra att vara på den säkra sidan =)

35761-247
Krämen säljs för 235 kronor för 75 ml på Kicks, härifrån kommer även bilden.

Kommentarer
hotspot

Jag älskar ju Biotherm och är helt galen i handkrämer (som luktar fräsht) så jag skulle lätt kunna signa upp mig på en :)

2006-08-23 10:39:41
http://www.hotspot.webblogg.se
Beauty Princess

hotspot: Jag tycker också att det är väldigt viktigt att de luktar fräscht. Kanske skulle ta en sväng förbi stan på fredag och kolla, återkommer i så fall =D

2006-08-23 13:03:39
Christin

Jag gillar Biotherms Bio mains! Så säkert denna också =)

2006-08-23 20:26:41
http://christinsshopping.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0