So you think you can dance?


Date: 2006-08-04 Time: 12:49:31
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag är en hängiven So you think you can dance-tittare, så jag sitter framför tv:n varje tisdag och onsdag för att se hur underbart deltagarna dansar och jag blir alltid lika sugen på att börja dansa igen. Hur som helst slås jag alltid av hur fina de är allihop, de måste ha fantastiskt bra sminköser och stylister. Snyggt smink som alltid passar dansen och Cat Deeley är alltid så fin - både i hår och sminkning. Var lite svårt att hitta bilder men ni andra som tittar kanske känner igen det, annars får ni titta lite extra nästa gång.

cat2   cat1
Bilder från Glamour Magazine

Kommentarer
Emilee

Jag är verkligen förtjust i alla hennes kläder som hon har i programmen :)
Gillade den blåa klänningen med det gula skärpet!

2006-08-06 17:53:31
http://www.emilee.blogg.se
Beauty Princess

Emilee: Jag med, så lätt att bli inspirerad av det programmet. Då var det dags ikväll igen =)

2006-08-08 10:45:54
http://beautyplace.blogg.se
MakeUpYourMind

Det programmet följer jag, de är så himla duktiga. Har alltid gillat Cat ända sen hon var med i MTV.

Mikaela

Åh, henne tål jag bara inte!
Usch!
Och så står hon alltid och petar naglarna.

2006-09-03 00:39:03
http://theworldsgreatest.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0