Renrakad


Date: 2006-08-01 Time: 12:56:16
Kategori: Hudvård { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Min sambo fick rakhyvlar av Buzzador istället för choklad, som jag och många av er också tror jag. I brist på nya blad på min rakhyvel lånade jag hans helt nya och tyckte att den var bra. Fördelen ska tydligen vara att de är lika bra som vanliga men mycket billigare. Även om de inte är lika bra är det kanske värt att ha som backup när man inte har råd att betala över 100 spänn för 3 blad. Jag är såå sugen på att vaxa nu istället, verkar mycket bättre att slippa tänka på det i några veckor.

Glöm föresten inte att skicka in ditt tips på bästa sättet att få bort oönskat hår, veckans tema på Din Stil är just Bästa hårborttagningsprodukt och jag vill ha många tips! =) Skicka till [email protected] innan imorgon 16:00.

Vill du också bli Buzzador och testa nya produkter gratis? Bli medlem här, så framgår det att jag bjudit in er.


Kommentarer
Anonym

Har ni fått något efter Chokladen och Rakhyvlarna?

2006-08-12 11:39:05
http://www.olododo.blogg.se
Beauty Princess

---: Nej, jag har inte fått något mer, tyvärr.

2006-08-12 13:05:26

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0