Puff puff


Date: 2006-08-08 Time: 13:05:27
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag puffar lite extra för ögonskuggor från Urban Decay, både igår och idag har jag haft på mig deras Stalker och blev nästan lite överraskad när den satt kvar lika bra klockan halv sex på kvällen som klockan sex på morgonen, när jag satte på den. Det är inte många ögonskuggor som kan skryta med sådan bra hållbarhet. Stort plus bara att den är så lätt att jobba med och variera i intensitet och färg. Synd bara att UD:s skuggor inte finns i Sverige, så passa på att handla på er om ni ska utomlands på semester.

urban decay
Bild från Urban Decay (Min skugga är i färgen till vänster, den lila-rosa)

Kommentarer
Catwalkblog

mm, jag gillade den guld-beiga. Hur ligger de i pris?

2006-08-08 14:10:05
http://catwalkblog.blogspot.com
Beauty Princess

Catwalkblog: Jag kommer inte riktigt ihåg för det var ett tag sedan jag köpte min. Men någonstans runt hundralappen har jag för mig, i London.

2006-08-08 14:54:50
http://beautyplace.blogg.se
Mari

UD finns att köpa på hqhair.com

2006-08-08 22:29:04
Beauty Princess

Mari: Jodå, men inte alla deras produkter, tyvärr.

2006-08-15 10:20:44

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0