Fyllig och snygg?


Date: 2006-08-07 Time: 14:41:03
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag får erkänna att jag är lite sen och har inte köpt något läppglans med plump-effekt än. Är rejält sugen på Freeze 24/7 Plumplips men vet inte riktigt om något annat är bättre. Lip Fusion har också fått bra med uppmärksamhet, så även DuWop.

Vad ska man välja? Vad har ni för erfarenheter av plump-läppglans? Vilka ger snyggast put, glans eller hållbarhet?

freeze
Bild från Blush


Kommentarer
Mari

Jag har provat några olika, bäst gillar jag DuWops Venom Gloss. Lantana och Coral Tree är exempel på snygga färger!

2006-08-07 19:52:29
SweGirl86

Freeze:s läppglans är jättehärlig, mjuk konsistens och det blev skillnad i put, på mig åtminstone och lukten var jättegod :)

2006-11-06 04:36:12

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0