En riktig puma!


Date: 2006-08-10 Time: 13:06:12
Kategori: Blandat { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Var inne en kort sväng på Kicks tidigare i veckan och tittade lite. Fastnade direkt för Pumas nya parfym Flowing, fräsch och lite sportig precis som jag tycker om dem. Snygg och stilren flaska har de också. Så nu ligger ett doftprov i min väska vart jag än går och luktar gott. Synd att jag redan har så pass många parfymer, den här vill jag ju ha, den med! I-landsproblem?

puma
Bild från Åhlens

Kommentarer
Anna

Köpte en liten flaska Puma Flowing för 1,5 år sedan, 20 ml. Tycker personligen Puma Red & White luktar godare. Har den i samma storlek. Perfekt med lanseringsstorlekar, när man är lite av en parfymsamlare :)

2006-08-10 15:49:59
http://annaharr.webblogg.se
sabina

jag har också en puma flower i mina ägor. dock tycker jag inte att den luktar sådär jättegott. men om du verkligen tycker om den, så tycker jag att du borde köpa den. för den är ju inte så himla dyr (:

2006-08-12 17:50:07
http://sabinas.blogg.se
Sanna

Nejmen! Denna har jag ju (cirka 65 % kvar!), men jag använder den inte eftersom att jag har så många parfymer. Du kan få köpa den av mig om du vill? Bara att skicka iväg ett litet mail så hörs vi där :)

Ha det!
Mvh. Sanna

2006-09-06 17:50:50
anonym

hallå!!! liksom, ni tror att ni kan allt om puma!!!
men det kan ni inte. Jag hatar sånna som tror dom kanh allt men sen gör inte det. lär er mer om puma och fortsätt med sidan sen!!! ha det bra
// den som räddar er

2007-04-11 18:24:57
ahad

hur mycket kostar den puma pärfymmen

2007-07-05 16:27:07
Linn

Älaskar den här parfymen den passar mig perfekt kan inte bli trött på lukten

2008-03-11 20:41:06

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0