Din Stil - Veckans tema inför v36


Date: 2006-08-31 Time: 18:36:35
Kategori: Din Stil { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

Nästa vecka blir det lite hudvård på tapeten igen. Jag vill nämligen veta vad ni har för favorit som ansiktspeeling - budget eller lyx spelar ingen roll. Jag har några stycken, så jag ska försöka komma fram till en "vinnare" innan Din Stil ska postas.

Skicka i alla fall gärna ditt bidrag om vilken som är din favorit senast nästa onsdag 12:00 till [email protected]. Föresten tar jag tacksamt emot tips på vad vi ska köra för tema veckan efter nästa.. vad vill ni läsa om?

Kommentarer
Goddess

Gud vá svårt.Precis som med de flesta saker så har jag inte bara en utan ofts flera favoriter. Jag är ju tvilling, kan inte bara hålla mig till en...:)
Jösses, det blir att fundera........

2006-08-31 20:52:40
http://goddessess.blogspot.com/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0