BUS - Nummer 1 enligt Glamour!


Date: 2006-08-04 Time: 14:49:25
Kategori: Hudvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

För ett par veckor sedan var temat på Din Stil brun-utan-sol och jag tipsade om Niveas body lotion med lätt BUS-effekt. När jag surfade runt efter bilder för mitt förra inlägg kom jag in på engelska Glamours hemsida där de hade 10-i-topp på just body lotions med BUS-effekt.


clarins radiance
Bild lånad från Glamour

Nummer 1 blev Clarins Radiance Plus Self Tanning Body Lotion som ju kostar en del men det kan det ju vara värt för en naturlig bränna som slipper bli fläckig och färga av sig på kläder. Jag gillar Niveas men är ju som sagt alltid pigg på att testa nytt så nästa gång kanske...


Kommentarer
Catwalkblog

jag gillar niveas, men den klarade inte av bastun.. (men det behöverm man ju inte på sommaren!). Kul med nya grejer i alla fall!

2006-08-04 17:07:24
http://catwalkblog.blogspot.com
Christin

Har aldrig testat någon brun utan sol produkt men skulle absolut kunna tänka mig det eftersom det nu finns body lotion alternativ :) Har du provat Doves BUS?

2006-08-04 18:15:08
http://christinsshopping.blogg.se
Sandra

Har du något/några förslag på bra löspuder??

2006-08-06 14:47:16
http://sandiesandra.blogspot.com
Beauty Princess

Christin: Visst är det mycket bättre och smidigare? Jag har inte testat Doves än, men det blir nog nästa gång, den har ju fått bra recensioner av de flesta.
Sandra: Jag använder inte löspuder så ofta, har MUS nu men den är sådär på min torra hud. Jag brukar satsa på foundation med en aning puder i, men det kanske du inte vill ha? FACE har annars bra varianter.

2006-08-08 10:48:04
http://beautyplace.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0