10 big ones...


Date: 2006-08-27 Time: 19:39:14
Kategori: Smink { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Nu finns det i alla fall en anledning att längta efter att hösten ska komma på riktigt. I september börjar nämligen Make Up Store att börja fira att de fyller 10 år i år och det kommer märkas i butikerna. Jag ser fram emot många specialerbjudanden och roliga klubbkvällar (det var ett tag sedan jag var på en), jag vill inspireras att köpa nytt smink!

Jag hade gärna gått på modevisningen med MUS smink, men det fanns inte tid till det tyvärr. Men jag lovar rapportering från nästa klubbkväll och mer info om hur de firar i de olika butikerna. De lokala firandena går av stapeln på lite olika datum, som jag förstått det, i Eskilstuna blir det firande den 22 september till exempel.


Kommentarer
Angelica

Jag längtar också efter klubbkvällarna men dom börjat snart igen.

2006-08-27 19:45:59
Angel

Spännande =)

2006-08-27 19:49:50
http://lovingangel.blogg.se/
Beauty Princess

Angelica: Ja, jag tror de kommer igång i september =)
Angel: Visst är det?

2006-08-27 19:56:42
Ivana

Åh, jag har inte missat en enda klubbkväll! Det är sååå kul!

Beauty Princess

Ivana: Visst är de roliga? När jag frågade i butiken trodde de att nästa kommer i september, låter lovande.

2006-08-30 18:21:19

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0