Sommar med Mavala


Date: 2006-04-27 Time: 17:46:51
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Sommarnyanserna från Mavalas nagellack ser verkligen fina ut och jag kan riktigt se hur bra de alla skulle passa ihop med en lätt solbränna när nu solen vill komma tillbaks igen. Har letat runt som en galning efter bilder på lacken, men inte ens Mavalas egen hemsida har de nya färgerna, de har bara sådana från sommaren 2005 och det räcker ju inte långt. Bäst gillade jag dock de två rosa färgerna, en lite mörkare och en flickigare ljusrosa - den ena hette Riviera. Jag ska försöka ta ett kort på stan imorgon när jag ska ta en kvick runda.

Bäst med Mavalas Minilack är att man kan köpa på sig flera färger och att det inte gör så mycket om man inte använder nagellack så ofta eftersom de bara innehåller 5 ml, till skillnad från många andra. Köp ditt lack i butik eller nätet.


Kommentarer
Name

Jag sitter och begrundar mitt nagellack jag målade på en snabbis när jag kom hem. Fiiint! Passar bättre en sommarbrun hy skulle jag tro, MEN får smörja med BUS idag, imorrn och på lördag, så blir jag fin. *ler*

2006-04-27 17:52:06
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Name: Jag tyckte också det var jättefint, så kul när man kan hitta budgetvarianter som fungerar så bra!

2006-04-28 11:35:27
Millan

Hej! En sann sida för en make up artist som mig *LER* Trevlig blogg! Har lagt till din länk på mina bloggar, dels baksidan *SMILE* och så på den "allmänna" bloggen www.twodogs.blogg.se
Jag ska fila lite på detta med fossingarna, :) Måste plocka fram alla knepen som legat i dvala under vinter, *SKÄMS* mina stackars fötter.
Ha en trevlig fredagkväll och valborgshelg!!

Beauty Princess

Millan: Jaså, du jobbar som makeupartist, vad roligt! Vad har du gått för utbildning? Tackar för länken och kul att du tycker om bloggen! Jag tittar på "baksidan" regelbundet, har fått massor av bra tips, ska prova i helgen =D

2006-05-04 17:26:06

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0