Shoppingrunda


Date: 2006-04-07 Time: 19:08:20
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Dagen har spenderats med mamma i Västerås där vi vandrade runt i 4 timmar i olika affärer. Det blev några delar inredning, några delar kläder och lika delar smink och hudvård. Jag klämde nyfiket på lite allt möjligt, mest på en rikligt fuktgivande nattkräm eftersom min Aqua Fusion fungerar bättre som dagkräm. Nu på vintern är min hy dessutom så torr för att den är känslig och då behövs det en som ger mycket fukt under natten. Mest stod det mellan nya Garniers nattkräm och Åhlens egna Olivseries nattkräm. Båda luktade underbart och naturligt, precis vad jag tycker om och kändes också sköna för huden. Det avgörs imorgon i alla fall, för då blir det en runda här i staden och en längre fika - förhoppningsvis i vårsolen om den tittar fram under morgondagen också.

35761-137
Det blev ett inköp av Apotekets egen fuktkräm Repair för extra torr hud också som ska vara till mina händer när de är riktigt slitna av klimatförändringar och liknande. Det ska bli intressant att prova ikväll!

Kommentarer
frida

Skulle inte råda dig att köpa garniers cremé jag köpte nattcremén med omega 3 fettsyror, men jag tyckte inte att den höll måttet & jag fick mer orenheter på huden. Men alla reagerar ju olika. Ett tips är lumene (mkt bra prudukter överlag) tender blue serie för torr & känslig hy. Både som dag & nattcreme vårdar lugnar & fuktger.

2006-04-07 20:24:08
Beauty Princess

Frida: Ajdå, det låter inte bra. Inköpet blev uppskjutet lite eftersom jag inte kunde bestämma mig idag heller. Tack för tipset med Lumene!

2006-04-08 17:49:34

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0