Presenter


Date: 2006-04-01 Time: 17:19:13
Kategori: Blandat { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte bloggat på dagar... har varit på resande fot sedan i torsdags och innan dess var det D-uppsats, träning och körsjungande för hela slanten. Nu sitter jag och bloggar från föräldrarna. =)

I torsdags eftermiddag åkte jag och pojkvännen ner till våra hemstäder för att hälsa på hos våra föräldrar. Min födelsedag blev underbar, när jag kom dit hade de ordnat med överraskningsmiddag för mig, mina föräldrar ringde på dörren hos sambons föräldrar och så blev vi bjudna på två matpajer och tårta. En liten present fick jag också av hans syskon; 3 stycken 50ml Body Butter från Body Shop i lukterna Papaya, Brazil Nut och Passionsfrukt... perfekt present! 

Av min underbara "andra hälft" fick jag ett presentkort på en ansiktsbehandling hos Carino Spa & Clinic, så nu hoppas jag att få tid till att boka in den snart. Ska bli underbart att få bli bortskämd och också få lära mig mer om hur min hud verkligen är och hur jag skall ta hand om den. De använder sig av produkter från Dermalogica och jag gillar ju deras rengöring så jag kanske även kan få lite tips om vilka produkter jag bör använda mig av. Spännande!

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0