Mischa


Date: 2006-04-07 Time: 21:18:57
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

35761-142
Bild från The Mischa Barton Experience

Åh, vad jag gillar Mischas sminkning på den här bilden. Jag brukar för övrigt bli väldigt inspirerad både smink- och hårmässigt när jag kollar på OC på onsdagar. Både Mischa och Rachel brukar ha sådär naturligt fräscha sminkningar, med orange och bruna skuggor och rödrosa kinder. Jag tror att jag skall boka in ett besök hos en makeupartist snart för att få lite ny inspiration.

Vad blir du inspirerad av?

Kommentarer
Alexandra

Ja sminket ser verkligen underbart ut.

hannahsthlm

Du kan boka in ett besök hos mig..jag är makeupartist;) ha ha..eller på Make Up store eller Face..de som jobbar där är (de flesta)riktigt duktiga! Gillar Mischas make på bilden=)!

2006-04-07 23:38:14
http://hannahsthlm.blogg.se/
Beauty Princess

Hannahsthlm: Hehe, det skulle vara underbart, behöver ny inspiration! MUS sminkkurs har jag varit på en gång och funderar starkt på att gå igen snart =) Visst är Mischa snygg?!

2006-04-08 17:48:47

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0