Mina Kicks-favoriter


Date: 2006-04-17 Time: 19:05:01
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Förra veckan tipsade jag om Kicks tävling där man får rösta på sina skönhetsfavoriter och har chans att vinna ett kit med de produkter som får flest röster. Jag fick då en förfrågan från Emma om jag inte kunde skriva ner vilka jag hade fyllt i och som var mina favoriter, så here goes:


Mascara: Lancôme Hypnose
Ögonskugga: Microshadow från Make Up Store
Nagellack: Water Shine Diamonds från Maybelline
Lipgloss: Star Gloss från Lancôme
Foundation: Matte foundation från Face Stockholm
Ansiktscreme: Hydra Zen från Lancôme
Ansiktsmask: Lancômes fuktmask
Hårstyling: Redken
Herrdoft: Boss
Damdoft: DKNY Be Delicious (bland annat, men man fick ju bara välja en)


Kommentarer
Ellinor

Tävlade jag också då du skrev om det.. tack för tipset :) Dock lade jag märke till att man skulle skriva sina favoriter PÅ KICKS. Dvs MUS och Redken på din lista räknas inte.. Det var hemskt mkt svårare i och med att man inte alltid kunde fylla i sina absoluta favoriter då..

2006-04-17 19:11:23
http://nippertippan.webblogg.se
Beauty Princess

Ellinor: Det var så lite så =) Ajdå, dumt att jag hade missat det, jaja, det får vara. Tycker också att det blir svårare när man inte får tycka till om sina absoluta favoriter!

2006-04-17 20:38:55
emma

Tack så mycket!

2006-04-17 21:55:56
http://emmutten.blogg.se
Beauty Princess

Emma: Det var så lite så =)

2006-04-18 16:37:45

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0