Mer hårlyx önskas


Date: 2006-04-26 Time: 21:20:43
Kategori: Din Stil { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag vill ha lite fler tips på favoriter inom schampoo/balsam/ inpackning som är denna veckans tema på Din Stil. Som ni säkert har märkt har jag inte satt ihop någon Din Stil idag, mycket annat kom ivägen så jag förlänger inskickningstiden till imorgon 27/4 klockan 20:00.

Hjälp gärna mig och alla andra att hitta en ny favorit! Skicka ditt bidrag till [email protected] och lägg till din blogg om du vill att jag ska länka.

Kommentarer
Ulrika

Något sent, men jag skickar ändå mina shampoo/balsam/inpackningsfavoritet. En budget och en lyxig. Budget: Pantene Smooth&Shiny (finns inte i Sverige, men i övriga norden och europa). Outstanding budgetalternativ! Lyx: Kanebo Shampoo/Balsam.

2006-05-01 18:30:36
http://shoptilyoudrop.blogg.se/
Ulrika

ops. skulle visst skickas till din mail. Well, well, det är ju ändå för sent :).

2006-05-01 18:31:39
http://shoptilyoudrop.blogg.se/
Beauty Princess

Ulrika: Tips är alltid välkommet, även om det är lite sent =) Hoppas du är med på veckans Din Stil -om mascara.

2006-05-04 17:21:53

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0