Maybelline rouge


Date: 2006-04-09 Time: 18:16:41
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Ååh, vad Maybellines Dream Mousse Blush kändes härlig, precis som deras ögonskuggor i mousseform, som jag provade igår. Jag provade och kände på rougen idag på Kicks och den var väldigt härlig i konsistensen, fluffig liksom, precis som man tänker sig. Färgen var fin, tyvärr hade de bara Plum när jag provade, det skall finnas en till nyans som heter Dolly Pink och jag tycker att den senare borde passa bättre till vardags och den andra till fest när man vill ha lite mer färg på kinderna. Rougen gick hursomhelst att variera mycket bra i intensitet och ser snyggt naturlig ut. Den här kan nog bli en stor hit i sommar!

Begränsad av min "kära" studentbudget blev det bara ett paket bomull för min del =(

Kommentarer
modeamatören

Alltid nåt ;) Vad pluggar du för nåt?

2006-04-09 18:23:35
http://modeamator.webblogg.se/
Beauty Princess

Modeamatören: Visst är det det. Jag pluggar mitt fjärde och sista år till marknadsekonom, färdig om 2 månader! =)

2006-04-09 18:35:19
tara

den hade jag tänkt köpa, den verkar ju faktiskt jättebra!!

2006-04-13 22:23:23
http://rabarber.webblogg.se
Beauty Princess

Tara: Den verkar väldigt bra och lättarbetad. =)

2006-04-14 15:51:25

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0