Egyptisk skönhet


Date: 2006-04-23 Time: 22:00:20
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Många har redan bloggat om Egyptian Magic, krämen som sägs fungera till allt möjligt; torr hud, spruckna nagelband, spruckna läppar, solsveda... the list goes on. Nu är jag nöjd användare av Rosebud, efter att ha fått den i present av kära vännen och behöver ingen annan allroundkräm... än. Men det är alltid kul att prova nytt och bra allroundkrämer är mycket uppskattade, i alla fall i mitt badrumsskåp. Egyptian Magic finns att köpa på Accessora.

35761-160
Någon som har provat?

Kommentarer
Cicci

Nej men jag är väldigt intresserad också :)!

2006-04-24 14:28:18
http://ciccicicci.webblogg.se
Tinisen

Nyfiken på om du fick mitt bidrag till Din Stil v.17? Minns inte om jag har mailat dig eller inte?

2006-04-24 16:04:21
http://tinisen.blogg.se/
sofia

HEJ!

Beauty Princess

Cicci: Vi får väl se om någon köper den så kan man få ett utlåtande =)
Tinisen: Jajemen, det har jag fått!

2006-04-24 20:47:34

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0