Brun Utan Sol-tips


Date: 2006-04-25 Time: 22:58:24
Kategori: Smink { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Vännen Name bloggar och berättar om hur hon tycker att Lumenes BUS-produkt är efter att ha provat några gånger. Själv har jag aldrig använt BUS men dock MACs body foundation som gör huden lite mattare och lite brunare för en utekväll och som sedan går bort direkt i duschen. Bra i alla fall att någon annan testar om man skulle bli sugen på att prova nu när våren är här och man snart, snart kan släppa fram benen i shorts eller kjol. Komplettera med lite bronzingpuder så är du good to go =)

Ledsen att det blivit lite bloggning senaste dagarna, jag har D-uppsats i full gång och ikväll hade jag även kör att gå iväg och tralla på. Jag lovar att bättra mig! Nu ska jag krypa ner i soffan och läsa nya Vecko-Revyn. För övrigt hoppade jag på en prenumeration av nya tidningen Glamour, tyckte att första numret var helt ok och så fick man läppglans och något mer på köpet. Aldrig fel =)


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0