Blondes have more fun... eller?


Date: 2006-04-28 Time: 16:26:34
Kategori: Hårvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

v05

Det dyker upp alltfler hårvårdsprodukter speciellt utformade för alla olika hårfärger; blont, brunt eller rött. Senast i raden är V05 schampoo och balsam som lanserar sin Absolute Blonde-serie. Det börjar bli lite av en ny trend det här... som blondin blir jag ju glad för budgetversioner av Redkens blond-serie som jag är nyfiken på, men vad hände med likadana varianter för brunt och rött hår... de saknas både i Redkens och V05s serie =S Men, men, bra budgetversioner är alltid välkomna...

Kommentarer
Li

Varför finns såna schampon aldrig för svart hår? Det borde ju vara fler som har svart hår än rött hår?

2006-04-28 22:39:04
Ida Annie

Jag är ganska skeptsik till såna shampoon ärligt talat, de jag har testat har sugt big time

2006-05-01 11:55:15
http://stylebyida.blogg.se
Beauty Princess

Li: En bra fråga!!
Ida Annie: Sunsilks variant är bra tycker jag men det är ju olika för alla.

2006-05-04 17:23:19

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0