Ännu mer till Din Stil - vecka 14


Date: 2006-04-06 Time: 09:16:33
Kategori: Din Stil { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Eftersom jag var lite glömsk när jag presenterade "Din Stil" häromdagen fick inte Tinisen vara med. Hon påminner lite snällt om att hon skrivit om sitt bästa skönhetsknep på sin blogg så här kommer det:

"Som vanligt på uppmaning av Beauty Princess så kommer nu här mitt bästa skönhetsknep. Min foundation är ett måste. Jag använder en från Mary Kay som heter medium coverage foundation. Den är jättedryg och kostar bara 219:-. Jag tar en klick på fingertopparna och använder mina fingertoppar för att applicera den på huden. Jag låter den sedan sitta ett par minuter och sedan tar jag puder ovanpå. Huden blir jättefin. Kan även rekommendera mitt puder från Nouba. Ett jättebra puder som jag applicerar med en borste, så att man får lagom mycket."

Sorry, Tinisen, det är jag som är lite snurrig =) Nu ska jag sätta mig med D-uppsats några timmar och sedan skall jag iväg på en projektpresentation. Ha en underbar dag!

Kommentarer
Tinisen

Ingen fara men skickar inte samma fgör nästa vecka. Var på väg att göra det eftersom jag inte såg att du lagt upp mitt inlägg :-) Men, jag får väl hitta på något nytt.

2006-04-06 20:41:23
http://tinisen.blogg.se/
Beauty Princess

Tinisen: Så kan det bli ibland =) Ska bli kul att läsa ditt nya tips den här veckan!

2006-04-07 19:09:54

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0