Filosofi för sinnet!


Date: 2005-11-27 Time: 22:29:20
Kategori: Hudvård { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Är läskigt sugen på att köpa Philosophys sweet shop-badkrämer. Funkar som 3-i-1, duschgel, schampoo och mjukgörare. Vad jag har förstått ska de fungera som badskum också. Kan inte riktigt bestämma lukt dock… finns sjukt många som lockar; Strawberry Milkshake, Crumb berry pie eller Cinnamon buns. Jag funderar på att ge mig av till COW i Stockholm och hoppas på att de finns där, en del av Philosophys produkter säljs ju där i alla fall.

Någon som provat och kan ge mig en recension eller ge tips på flera goda dofter? Är de så underbara som det sägs?

strawberry philosophy



Kommentarer
siyan

ja..dem luktar sa underbart. Jag har double rich hot chocolate, och jag alskar den!!!

2005-11-28 16:32:58
Beauty Princess

Ååh härligt, då bekräftas mina misstankar.. inte mycket ursäkt kvar nu för att inte köpa en då =D

2005-11-28 16:40:25
http://www.beautyplace.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0